"Ostatnim etapem kursu Mini MBA® jest zawsze studium przypadku (case competition). Pracuję z uczestnikami, dobieram firmy, koordynuję konkurs casów i wiem, że jest to wyjątkowy element studium, w którym uczestnicy mogą wykazać się zarówno zdobytą wiedzą jak i własnymi zdolnościami czy umiejętnościami.
Jak wygląda nasz konkurs caseów - uczestnicy rywalizują między sobą przedstawiając rozwiązania problemów rzeczywistych firm, a propozycje omawianych zagadnień pochodzą od ich właścicieli lub menedżerów, którzy są do dyspozycji uczestników studium i biorą udział w ocenie rozwiązań. W trakcie ostatnich konkursów zajmowaliśmy się rozwojem mikrofaktoringu w spółce WEC Inkaso, strategią marketingową Skry Bełchatów, czy komercjalizacją patentu na diagnostykę gruźlicy dla firmy DiMedical. Przed nami kolejne kursy i nowe wyzwania. Mam już pomysły i rozmawiam z kolejnymi firmami. Wiemy, że będzie równie ciekawie, jak w trakcie ostatnich case competition, a postaram się jeszcze formułę konkursu wzbogacić."
Szczegóły i program szkolenia: STUDIUM MENEDŻERSKIE MINI MBA® (lodz.pl)
Redakcja: Centrum Rozwoju Biznesu