Marketingowa strategia rozwoju EC1 – projekt studentów MBA

Studenci 25. edycji Polsko-Amerykańskiego Programu MBA opracowują marketingową strategię rozwoju marki EC1 Łódź w ramach zajęć Group Field Project. Warsztaty w EC1 odbyły się 3 czerwca.

GFP_ec1

W ramach kontynuacji współpracy pomiędzy Uniwersytetem Łódzkim a Centrum Nauki i Techniki EC1 studenci Polsko-amerykańskiego programu studiów MBA (XXV edycji programu) realizowanego na Wydziale Zarządzania biorą udział w projekcie praktycznym. Pod doświadczonym okiem trenera, eksperta i konsultanta z zakresu strategii i marketingu mgr Michała Dziekońskiego, prowadzącego zajęcia na studiach MBA, oraz nadzorem przedstawicieli EC1 Panów: Michała Kędzierskiego i Igora Owczarka studenci podejmą próbę opracowania „Marketingowej strategii rozwoju marki EC1 Łódź". Uczestnicy programu MBA wykorzystają nabytą wiedzę oraz doświadczenie do zaprojektowania tożsamości instytucji, struktury i hierarchii kanałów komunikacji.

7 zespołów projektowych rozpoczęło pracę nad projektem już 3 czerwca podczas warsztatów zorganizowanych w Centrum Nauki i Techniki EC1. Finał projektu, czyli prezentacja rozwiązań i rekomendacje słuchaczy odbędzie się na Wydziale Zarządzania w obecności powołanego w tym celu jury w dniu 24 czerwca 2023. 

Trzymajmy mocno kciuki, bo na zwycięzców czekają ciekawe nagrody!

______________________________

Więcej o Polsko-Amerykańskim Programie Studiów MBA na stronie

Redakcja: Centrum Rozwoju Biznesu WZ UŁ